Thursday, November 17, 2011

take 158: open book.

assalamualaikum, salam sejahtera!

harini pergi kelas mcm biasa.
kelas statistic berjalan lancar, sangat seronok sebab lecturer suruh buat apa, semua kita boleh buat.
tahniah. walaupun terlambat 5 minit sebab 0.05 dah tercareless jadi 0.5 errr tak komen kata apa apa lah pasal yg itu.

masuk kelas eco, semangat belajar diteruskan dengan macroeconomics. topic 6. alhamdulillah, faham.
keep up the momentum, nabilah.
bila sampai tang quiz secara mengejut, jadi mandom.
ye, kuiz memang open book . segala buku notes semua dah dibuka, saya still terpaku di soalan objektif yang pertama . hampir 10 minit . sedangkan masa hanya ada 40 minit . ada 20 soalan MCQ , soalan subjektif ada 4 . tahniah . sepuluh minit mandom . tenung soalan, tenung nota . tenung kawan sebelah, eh kencangnya dia tulis . aku nak tulis apa tah?

ke-mandom-an disedari oleh ida . "eh nabilah apesal tak start lagi?"
ah sudah. nak cakap apa? aku mandom? mcm tu? "eh nabila taktau la ida, nabila dah bukak dah buku semua, nabila rasa mcm kita tak belajar langsung benda ni . topik apa pun nabila taktau . nak cari apa pun taktau . soalan ni pasal apa pun taktau ." sikitt lagi nak nangis . cengeng betul kakngah .
 ida faham, mmg dia ada ciri seorang kakak sulung . "takpe . nabila relax okay, japgi copy jawapan ida . ala, quiz je pun kan.."
yes . memang saya copy ida punya . madam, saya nabilah bt shuaid mmg copy nurshahida punya . sebab saya blank . mandom . semua yg kosong tu, semua saya . sorry madam .
kuiz mandom dah hbs, terus pergi makan . sampai rumah, update blog dan buat benda lagha .
ok memang saya betul betul mandom harini .

sekian sahaja daripada saya yang mandom harini,
nabilah bt shuaid .

p.s: take care, mr love . saya mandom, tapi saya tak lupa awak . :)