Sunday, November 20, 2011

take 161

assalamualaikum, salam sejahtera.
post takde tajuk sekali lagi
malas nak fikir tajuk
semakin selesa mempost post yg tidak bertajuk.


tadi ada org dtg meminang saya.
dgn kereta mewah dia,
bwk pergi jalan jalan.
sampai depan rumah dia,
semua ahli keluarga dia dah standby sambil pegang satu kuntum rose biru.
awwww romantik awk.
terharu saya.

saya takde peluang nak tolak, tak sampai hati.
lgpun, mmg saya taknak tolak awak pun.
terima kasih sebab propose dengan cara mcm tu.
perfect.
sekarang kena delay study,
maybe kena extend satu sem.
takpe, saya rela.
lagi sikit nak kenduri kan.
mmg byk benda kena buat. kalau asyik skip kelas, nnti takboleh ambik final pulak.
so extend cara terbaik.

waktu kita g beli cincin emas putih,
excited saya.
hajat nak kawin dgn cincin emas putih hampir tercapai.
tapi,
apesal GU JUN PYO yang jadi budak jaga parking?

padahnya tidur sambil dgr lagu f4.
kan dah minpi pelik pelik.
tambah pulak dgn bantuan ubat selesema, mmg perfect.
tahniah la.

p.s: jaga diri, jgn selalu jadi singa. hehe