Friday, November 11, 2011

take 154: 11.11.11

assalamualaikum, salam sejahtera~

harini 11.11.11. ok fine dh pukul 11.27 pm. baru kedek2 nak update blog kan.
sedikit loser disitu, tapi takpe. better late than none kann? :)

first of all, saya nak jelaskan disini bahawa saya privatekan blog haritu sebab suami saya tak bagi berblogging dah. ehe tak tak. bukan. bukan suami, tapi komitment mencemburui blog ini. daripada biar bersawang, rating pun menurun, nuffnang ads pun dok ada rm10.30 je, baik la tutup dulu. tapii sekarang dah bukak balik.
cakkk baa! *sila buat buat gembira sekarang* hehe

second of all, *ade eh second off all? ada ke, takde ke, nak guna jugak second of all*
ok la nak cakap tu je. bye byeeeee
muahh muahh!













hehe ok tak.
ni lain sikit.
pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan tulus ikhlas dari saya, nabilah bt shuaid untuk awak,
wahai ___________________. pepandai la kecikkan tulisan. nama panjang kann? hahahaah

-nanti jgn lupa dtg pinang saya. cincin takmo emas kuning. nak emas putih. yg berlian besar sampai lenguh jari punye. hehehehe
-kita takde ikatan, tapi kita mesti hormat antara satu sama lain. saya hormat awk sbg seorg jejaka idaman yg akan dtg meminang saya bila kita dah grad, awak hormat saya sebagai seorg perempuan yg awk akn dtg pinang nanti. okay?
-peace yaww. hehe

p.s: takpayah reply lah yg ni.sendiri baca, sendiri faham. hehe *maluuu*

tarikh 11.11.11 mmg best sbb dia cantik. tahun dpn nak tunggu 12.12.12 pulaks.

eh 12.11.11 harijadi mama saya.
cool mama in the house, by rohayati ahmad  :)
happy birthday mama. i love you. thank you sebab jadi kawan baik kakngah since kakngah dalam rahim mama lagi. mama la mama yg paling best yg kakngah boleh mintak. dah tua tua ni, jgn asyik shopping je. simpan duit untuk g haji pulaks ye. hehehehe