Wednesday, June 22, 2011

take 138: mokmok mengamok lagi.

salam satu malaysia!

ni mai nk cerita sikit ni.
td mokmok si kucing perasan comel mengamuk lagi.
pasal ape ntah.
sy tgh on9 dkt  luar, bajet nk hirup udara segar sambil minum teh o panas pagi2.
*sambil buat muka ayu*

tiba tiba dgr "kelentung kelentang kelentung  kelentang dr sangkar mokmok"

biiilllaaaaaa pandangggg
*buat slow motion sikit*
mok mok tgh terbalikan bekas makanan dia sambil buat muka berlagak dia ada byk makanan.
mmg kau nk kena la mokmok.

mokmok, kalau kau ni broadband, dh lama aku disconnect kau. kalau kau ni ayam, dah lama kau jadi lauk.
kalau kau ni batu, dah lama aku buat game batu seremban. kalau kau ni kertas, dh lama aku hawing keluar tingkap.

nasib baik kau kucing yg boleh-tahan-comel-dan-lincah-jugakla.

apa lagi. capai penyapu terus sapu mokmok  makanan tu semua yg tumpah
sambil cari idea mcm mana nak balas dendam. takkan aku nk tuang nasi pulak dlm sangkar kau kan mokmok?

kau mmg pandai carikan aku kerja. syabas.