Wednesday, May 18, 2011

take 131: yess akhirnya menang jugak!

salam satu malaysia.
wohoo harini gembira gila.
akhirnya menang jugak. oh bukan menang main angry birds. angry birds sgt la susah.
ni menang lain.
menang yg melibatkan maruah.
menang yg melibatkan kecerdikan.
menang yg melibatkan makhluk lain.
meh sini rapat2 meh saya nk cerita.

hikhikhik td pergi kutip kain sbb awan tu dah lain macam je warnanya kan.
tp ada satu cabaran besar.
si kucing gemuk tu ada dkt tiang garaj. dh la kalau nk kutip kain kena lalu tiang. unless nk buat satu pusingan
besar yg memenatkan.
hohoho so ada satu cara.
kucing tu dh mmg diikatkan dkt tiang garaj dan buat muka mcm ape je sambil tunggu org lalu
sebab nk tangkap kaki org lepas tu buat cakaran cakaran manja.
mcm nk sepak lelaju je. =.="

oh dah saya yg mmg fobia dgn kucing ni, haa jgn harap la nk dekat dgn kucing tu kan.

hoho lepas tu dpt satu idea yg bernas gila.
ambik timba besar dlm bilik air lepas tu telangkup dkt kucing tu. muahahahahahahaha
tunggu sampai hbs angkat kain sapu garaj segala baru ambik balik timba cepat2.

hihi kucing pandang saya dgn pandangan tak puas hati.lepas tu saya balas balik dengan pandangan kau-memang-loser-la-gemok-
terus kucing duduk diam2 buat muka comel jilat2 kaki dia.
ni dia kucing yg lincah dan berjaya buat saya lari dalam rumah sendiri =.="
dah dkt 30 minit dah aman.


yes akhirnya berjaya jugak.sayamemanghebat.sekianterimakasih.