Sunday, May 15, 2011

take 128: mmg saya hebat.

salam satu malaysia!
hehe dulu waktu exam, dh janji nak update blog hari2 bila dh cuti sem
oh skrg dh cuti sem, mungkir janji pulak. ye lah sibuk dgn boyfriend number dua yg nama dia angry birds tu.
nak tgk? nak tgk?
haa ni dia angry birds. 
 okay okay ni bukan nk cerita pasal angry birds. ni nak cerita pasal selain angry birds. haha karang yg kat cheras tu marah pulak girlfriend dia asyik cakap pasal angry birds.

okay. hahahaha saya nak cerita sikit. 13 hb haritu, ohh saya hampir2 gila sebentar. semua ni encik bodyguard punya pasal.
pandai nohh cari pasal. tp disebabkan kesabaran dan kerationalan saya yg tinggi, oh semuanya settle.
tp belum sepenuhnya. kih3
kita kena bg sedikit pengajaran kepada org yg begini. oh berpeluh2 encik bodyguard nk pujuk.haa rasakan.
tp nasib baik pandai pujuk, opos tercair pulak waktu skype.
okay waktu ni lah tiba2 dh termakan pujuk


hahaha penat laa encik bodyguard mengadu tangan kena cakar la ape la. wah saya berjaya buat muka selamba mcm tkde ape2. hihi sure tension punya. 
padan muka.cari gaduh lagi. 

oh saya bukan nk ckp pasal ni.
sebenarnya saya nk bgtau satu dunia yg baru 4 hari balik, saya naik 4 kg. terima kasih. hebatkan saya?