Saturday, February 5, 2011

take 114: sayalah cik gadis tu!

ya. sayalah cik gadis yg sedang menunggu si jejaka yang satu tu.
saya jugalah yang tak hiraukan apa kata orang.
saya jugalah yang terima buruk baik si jejaka tu.
sayalah yang akan setia menunggu.
sayalah juga yang selalu berpura pura semuanya masih di bawah kawalan.
sayalah yang selalu menangis didalam dan tersenyum di luar.
sayalah yang selalu bergelak ketawa di muka dan menangis di hati.
sayalah yang selalu berdoa semoga dia milik saya.
sayalah yang selalu mengaminkan orang yang berdoa agar saya akan bersama si dia.
saya juga yang akan cemas jika si dia ditimpa mala petaka.
sayalah yang akan menjadi paling gembira jika si jejaka bahagia.

sayalah yang pandai menyimpan rahsia, sampai sesiapa tidak dapat menghidu, termasuk si jejaka.
=)