Tuesday, December 7, 2010

of the list of no-no men for nabilah bt shuaid

haaa.salam satu malaysia!
hehe
every women have their own prince charming. their Mr. Cinderella. their Mr perfect. their Mr. soul mate.
the very same goes to me. :)
well, i am a lady. and becoming a women. heee :D
of course i have my own dream man. heeee.

to talk about my dream man is quite impossible. as the characteristics are just too many. too many of them. seriously.
hehe.
to make things easier, i am gonna write about the no- no list.
in simple words, men who have all these characteristics, are going to be rejected. automatically.
wahh. DEMAND betul. bajet mcm Lady D la tu.

1st thing 1st.
men who does not have the respect for me. my family. and my friends.
yes. please respect me. my decisions. my stand. u may give opinion, but never force me to accept ur's. accept me for who i am. kan kan kan? my family, my friends.haaa. these bunch of people are sooo important to me.
sangat ye. so, kalau tk boleh terima mereka, you may step out. thankyou.
pintu di sebelah kanan ye.. :)

2nd.
men who smokessss.
aduhh. ni tkboleh tahan. mulut berasap mcm naga laaa. and i am allergic to those asap rokok asap kereta asap semua la. mcm mane nk together2 kalau sy tak boleh tahan kamu. kan?

3rd.
men who never know the One who live up there.
i need a man who can lead me. bimbing ke jalan islam. bimbing ke jalan kebenaran. jalan yg diredhai-Nya.
kalau awk pon smyg tk cukup, puasa tkpenuh, rukun islam rukun iman tk tau, mcm mane gayenye?
kan?

4th.
the man who calls everybody sayang, darling. all those species la..
euhhh. geli la. berapa byk sayang kau sbnrnye. the word sayang itself it special la..
kalau girlfriend pon sayang, kawan2 pon sayang, ape specialnya si girlfriend. kan?

5th.
a pervert.
whoaa. ni lagi tk boleh tahan. pantang jumpa je, nk pegang tangan pegang segala. ee takboleh la..
unless dh halal okey.. lepas tu, pantang nmpk perempuan dahi licin sikit, haa mula buat muka macho.
eehhh. dah dpt satu, nk lebih2 pulak.

6th.
men who leaves me when it comes to FIFA season.
hahaha. sure ramai yg lemah bab bab ni.
hey. saya bukan suruh kamu mengadap sy 24/7 okey. just. jgn la ignore perempuan2 dlm hidup anda sebab bola. at least, kalau tkde masa sgt nk angkat call n reply those texts all the time, do text us once a day, saying u r doing well.
haa tu je..

thats all for now!
haha

err motif buat post mcm ni lepas tu perasan famous?
saje je. tkde idea nk update ape. hihi.