Monday, November 8, 2010

take 53: bila saya....

 salam satu malaysia.

ok. hari ni, sy dpt tau sesuatu tentang diri saya.


bila MARAH:

1. bila sy marah, saya akn byk cakap. berleter. sampai org fedup.
2. bila saya terlampau marah, saya akn terlampau diam. sampai semua orang takut.
3. bila saya terlampau lampau marah, saya terus tak boleh pandang muka orang tu. sampai bila bila.

   bila KECEWA:

1. bila kecewa, sy akn menangis. nanti semua orang akan pujuk saya.
2. bila saya terlampau kecewa, sy akan meraung. nnti, org tertentu je yg boleh pujuk saya.
3. bila saya terlampau lampau kecewa, sy tidak akn menangis. sy akn cakap satu benda: boleh jalan la
    semua ni. lepas tu, sy dah takkn fikir pasal benda tu. untuk selama lamanya.

bila GEMBIRA:

1. bila saya gembira, sy akn senyum sorang sorang.
2. bila sy terlampau gembira, saya akn menjerit jerit loncat loncat mcm org gila.
3. bila saya terlampau gembira, saya akn capai fon, terus msj org tu: awk, saya gembira hari ni. :)

bila MOOD SAYA LARI:

1. bila mood saya lari, sy akn duduk diam2 dn cakap benda yg penting2 je.
2. bila mood saya terlampau takda, sy akn buat muka masam sampai semua org takut.
3. bila mood saya terlampau lampau takda, sy akn cari org yg hilangkan mood sy, lepas tu bg satu senyuman
    yg sangat siniss.


bila saya TAKSUKA ORANG TU:

1. bila sy tk suka org tu, sy akan jauhkan diri dari dia.
2. bila sy terlampau tksuka org tu, sy akn buat muka bila dgr nama dia.
3. bila sy terlampau lampau tk suka org tu, saya akn buat dia tksuka saya. so, masing masing tak suka, masing
    masing takkan tegur masing masing. fair la kan?


bila saya boring: sy akn tulis post merepek. contoh: mcm post ni la. haha