Saturday, October 30, 2010

take 37: mulut mcm lon*kang


okeyyy. mlm td, tk boleh tidur. hemm.selalunya, kalau tk boleh tdo mcm  ni, sy akn godek2 benda. mlm td, almari lama jadi mangsa. 

kih3. ok. godek punya godek, jumpa satu kotak. errr. atas kotak tu: nabilah bt shuaid. J0257**.
hambikk kau. sumpah gabra gile. ade kotak atas nama saya. dgn surat num surat beranak segala. jengggg.
bukak kotak tu.
ats sekali, ada salinan report hospital tun fatimah. ohh. ingt. hal sakit dulu. legaaa.
lepas tu, ade byk2 album. semua gmbr saya. *banggaaa*
lepas tu, ade satu tape. *nabilah*
hadoii,tape apekah? 
saya cari pulak pemain tape yg dah berpuluh tahun tk guna. sambunng, cucuk2, haa. boleh guna. 
ok. masuk kkan tape. gangat gabra yeee..

tbe2: ade kain rentang. ST JOHN'S  KINDERGARDEN GRADUATION DAY. 

haa. excited nk tgk. ok. teruskan. tibe2 ade muzik. lah. 
tape saya menari tonggek2 peluk2 pakai skirt kembang waktu last tadika rupenye. sumpahhh lawak. 
ehemm.tp sgt comel ye. haha. ok. tgk lagi. tgk lagi.
tibe2, waktu camera tgh fokus kat saya, saya boleh lambai2 kat camera. buat muka comel. hailohhh. nakal rupenye. muahahaha. gelak sorang2.

dekat 30 minit jugak la saya menari kat situ. 

dah hbs menari, cameraman akn interview penari2 kecik ni. haha. time saya, saya ckp:  saya seronok tadika dkt sini, hari2 boleh jumpa kawan2, cikgu pon baik. tapi, saya tksuka ******.  sebab dah la hitam, mengada2 pulak tuuu. (sumpah weh. mulut celaka gila). lepas tu terus blah ja. hahaha.  kepada yg namanya disebut, mintak maaf sgt2. itu waktu kecikk, tksedar ponnnn. sgt2 la sorii.

dh hbs tgk, haha.saya sorakkan tape tu dlm bilik. nnti kalau ade org godek2, lepas tu tgk, tk ke malu? hihi.