Monday, October 11, 2010

take 28: awk la yg buat saya menangis paling byk. but i loveee it.

salam satu keluarge. ini, post yg dibuat khas untk kembar-lain-mak-lain-ayah saya, ainazafirah bt ahmad zubir.

sedikit history ttg aina:

-kiteorg sama2 buat foundation dkt uitm kedah.
-but then she left for maktab. nun jauh di sabah.
-orang penang ya..tp nasib baik kulit putih mcm org united kingdom. hehe
-aina sgt baik.
-penyabar
-berdikari, walaupun kami sama2 tk pernah ddk hostel.
- walau ape pon yg saya buat, mesti aina sabarr je.

dear aina sayang,

 awak buat saya rasa mcm saya kanak2 waktu saya dgn awk. tiap2 pagi, awk yg kejutkan saya bgn solat, mandi, segala. awk mesti bgn awal2. b4 g kelas, mesti awk akn hirup dulu instant mushroom soup awk tu kan. n waktu awk dok hirup sup dgn tenang, br saya akan terkedek2 mandi, siap2 nk g kelas. kadang2 siap pesan lagi, :aina, kite nk sup yg perasa ayam, yg mushroon tk sedap" hehe. tak malu kan saye? dh la sup awk, suruh awk buatkan pulak. lepas tu lmbt pergi kelas. lg bukti yg saya ni spoiled, " ainaaa, tolong pinkan yg ni, tk boleh pin, pin ni ketat", "ainaa, saya nk pakai yg ni. mcm cantik je", aina, saya nk tidur dgn awk, boleh?" aina, kunci saya hilang, tolong kopakkan pintuuu", " ainaa, jom la tgk movie sama2", walaupun saya tau yg awk tgh skype dgn si dia awk. hehe. dan setiap kali jugak la, awk balas, " ok, sup awk ade atas meja", alolo, meh saya pinkan, cepat2, nnti lmbt", "laaa, awk letak kat mana kunci awk? meh saya kopakkan.", " awk nk tgk cerita ape? jom2 tgk". aina, awk sangat baik.

ade kawan2 saya pernah tanya, saya dh lama ke kenal awk? sbb sgt rapat. kadang2, saya iyekan aje. siap jawab "kiteorg dh kenal dr dalam perut lagii" hehe. tak malu betul saya.  tp, saya tk puass lagi dgn awk. awk dah pergi maktab. separuh gila saya. dh tkda org nk spoiledkan saya lg.

waktu awk mula2 pergi, berapa kali tah saya sesat waktu nk pergi kelas. dulu, waktu awk ade, awk yg hafal jalan. awk yg hafal jadual, awk yg buat semua. bila awk takde, saya betul2 lost. pernah sekali, sambil jalan g kelas, menitik2 air mata saya sbb awk dh takda kat tepi saya. kesian betul saya. tp, lastlast2 saya dh boleh cope dgn ketiadaan awk. sy rasa kuat. tapi, hati saya betul2 kosong. sampai hari ni, takde siapa boleh ganti awk.

waktu saya part 3, saya ade krisis besar. serius saya cakap. waktu tu, ade 2 benda je yg saya sesalkan.

-saya menyesal yg saya percaya bila awk janji: "everything wiil be okay even without me. people here love you".  - awak tipu saya!

- saya menyesal saya tk terima offer matrik penang untuk 2nd intake. kalau saya pergi matrik, saya tkkn hadapi masalah2 yg mmbunuh saya tu.

serius aina, awk memang manjakan saya. dan saya rasa bahagia.  *weeee*
tp, bila awk pergi, separuh jiwa saya pon hilang. mcm tu ja.
waktu awk pergi, hari2 saya menangis sorang2. mata pon mcm panda. maluu saya.
 hari2 saya baca kad yg awk bg. *mcm dah boleh hafal dah ayat tu*
hari2 saya minum air dr botol pink tu. sampai kembung la perut. hehe.

walaupun skrg saya dah ade bffffff, tp, awk bffffffff saya yg nombor satu. eh. salah. awk bukan bfff saya. awk kembar saya!

kita mmg kembar sbb:
= sama2 ade pakwe, sama2 jd single balik. *ngeh3*
= setiap kali awk ade problem, mesti saya ade problem jugak.* mmg serupa gila kan?*
= most of the time, bila saya on ym, mesti awk pon on9 jugak, tp kite tk pernah pon janji nk on9 sama2 kan?
=taste kita sama, nk cari pakwe sepet yg ade chinese look. *hehe*

aina, saya sgt2 harap awk ada balik di sisi saya, walaupun saya dah tamat foundation*mcm gila talak pulak*

tp, tkpe, see u in uitm nnti yeee.

p.s: pic awk, tkboleh letak lerr. internet mcm siputtt.

lotsoflove,
nabilahshuaid