Thursday, October 7, 2010

take 23: keSian baBy blOg ni!

assalamualaikum~~ bukak pintu- Masyaallah! byknye sawang. ok. sawang dkt blog ye. sudah lama tk update.
dh bersawang. mcm istana rumah puaka dahh. kesian blog. dulu waktu mula2 buat blog, ikrar nk update hari2 la. nk kumpul ramai2 followers la. nk itu la. nk ini la. mcm2 la. last2 ---- terbiar jugak~~


bela diri dulu ( =.=')

-final exam la blog sayanggg. tk sempat nk update awak.
-dkt uitm la, gne wifi lmbt..
-err.. alasan yg lain tk boleh bgtau awk, awk tk faham punye~~


ok.
mula2 sekali, nk cakap pasal kawan. (diingatkn ye, kali ni nk tulis panjang2. so, pergi ambik nescafe kopi biskut kering nasi nugget semua). -err hiperbola je ni.

kawan. adoii. isu sensitif. tmbh2 lg kalau dimasukkn dlm blog. itu pengalaman saya. sbb masukkn dlm blog, ade org terasa *insaf*. tp, hari ni, sy bkn nk kutuk sape2, saya nk puji. kawan2 saya, joaina, bund, fira, nadia, emy, mimi, alia. kamu semua memang kawan saya. sepanjang minggu2 terakhir di uitm, mmg the best week. tkde masalah lgsg. sy sgt gembira. itulah hidup yg dh lama saya impikan. dh hbs sem pon, semua still rapat. dh tk ade krisis segala. siap plan nk g rata2 lg. alhamdulillah. saya harap kita akn terus mcm ni.

rumah. erkk. ok. dh hbs final. kalau dulu, sibuk2 nk cari kerja. nk kumpul duit. saya dh pernah kerja dulu, pengalaman yg best sekali. sekali dua kene marah dgn boss, normal la tu.. tp, berbaloi. sbb hari2 dpt jumpe abg2 polis hensem, abg2 ktm, aww~~ (gatai sikit). tp, kali ni, saya mcm tk mau kerja. nk duduk rumah. jd suri rumah. nk mengadap muka mama dgn su debab hari2. mana la tau, sahari dua ni ajal dtg pgl, tk la sy kempunan nk tgk mama dgn k.su. tp, duduk rumah ni, boringnye hanya Tuhan yg tau. pagi2 bgn, kemas rumah, ampai kain, mandi, tgk tv. on ym. kacau encik helmi tdo. tu je la rutin saya. on9 fb. dh noon, angkat kain, lipat, letak dlm bilik, tgk tv lg. sgt boring. *bukan nk studi,muet kau lg berapa hari je nabilah sayang!*

nk cakap pasal "kamu" saya. kamu, br skrg kite tau perasaan kamu. walaupun sblm ni dh byk kali kamu jujur ke, reality check la, n mcm2 lg yg kite tny, kite still tk faham kamu. tp, waktu kamu marah kat ym tu, br kite sedar. ha. mcm kene kejutan elektrik. tibe2 kite takut hilang kamu. walaupun sbg kawan. serius, kamu dh byk ade dgn kite waktu kite susah senang happy sedih  gila pms demam selasema batuk. so, jgn hilangkan diri kamu dari kita. walaupun sekejap. kalau ade jodoh, ade la. kalau tkde, please stay beside me. even as a friend.  =)

nk cakap pasal pre law dinner!
glittering aidilfitri~~ haha. itu je yg boleh saya cakap. haha. #sewel sikit#


yangberazamnkupdatebloghari2,
nabilahshuaid