Saturday, February 20, 2010

take tWo: manY manY stoRy.

story 1:
haishh... penat gilak bahh.. wahai laptop, mengape kau buat hal? mengape tibe2 avira boleh bertukar jadi antivirus yg lain? mengape antivirus yg lain tu tk boleh nak update? mengape? mengape kau tibe2 harus blank? mengape kau buat tuanmu terpakse g jumpe technician uitm pulak? hish. tak kenang budi punye laptop. aku campak kau dlm tasik foodcourt baru tau!

story 2:
heii uitm! kenape waktu aku tk balik umah time raye cine tibe2 kau blackout satu hari?? kenape lepas kau blackout tkde technician wireless dtg set balik wireless? tergamak kau biar aku kebosanan kat uitm selama 3 hari tanpa fb ngan ym? tergamak kau?
 dan kau, merak yg tak tau wujud ke tak! tergamak kau terbang dpn aku waktu aku naik tangge?? tergamak kau? dan kau! ye..kau. anjing terkutuk! tergamak kau buat bunyi yg menakutkan mlm2?? mmg 7 keturunan aku tk ampon kau tau anjing! ciss.

story 3:
ha! kau! pakcik teksi kat dpn uitm! kenape bile fon kau berkelip2 tande ade org call kau tk angkat? kalau kau sorang je tkpe, boleh dimaafkan, maybe kau tgh lunch dgn family tercinta, tapi, bila sekutu kau yg dekat 5 6 org pon tk angakt, kau jgn tny kenape pondok2 teksi kat sg petani habis terbakar ye!! tergamak pakcik2 biar saye tunggu bus selame 30 minit kat dpn uitm?? tergamak pakcik?? lepas ni, jgn harap saye nak tipon pakcik lg. huh!