Sunday, February 21, 2010

take fouR: malaM pra UndaNg2

ikuti siri sms dibwh ( setelah ditapis):

mimi: wei, bwk tk shawl putih?

nabila: adoiii! lupe2, ampon2! lupe gle weh..

mimi: weii...aku nk pakai mlm ni..g prelaw nite. bek ko  cari. kalo tk, aku free hair mlm ni.

nabila: ish. sat2. ha.da jumpe. nanti kite pinjam kat dayang, membe kite.

mimi: ok, meh aku cium ko! hahaha

nabila: ok2. aku suke! (yg ni tipu je pon..haha)

wei, tolong g basuh suar putih kite jap. nak pakai mlm ni.

mimi: kunci tkde, alia kan h men hoki..

nabila: oh. adoyyy..tkpo la.

-sms berakhir di sini.-

setelah sampai di uitm, kaki laju je g bilik mimi. rupenye semue tk tide pon walaupon penat bersorak waktu sukan law. haha. sebab: MEREKA SEMUA EXCITED. jo, bund, emy, mimi. even bund yg dip akaun pon excited jugak. haha. bund poyo. bile ahli kelab dah cukup, ramai2 berangan pasal baju. hish..perempuan. mcm tu la. semue pon tunggu pukul 6.30, pastu g berebut bilik air, pastu siap2 lambat2 mcm pengantin( bukan saye).aiyoo..tgk2, pukul 8, haram....hapa pon tk complete lg. dgn selendang la, muke la, baju la, kasut la.. last2=nabilah! mata aku sape nk buat? nabilah! tudung aku! nabilah! seluar aku sape nk pakaikan?(ok, yg ni terlebih sudahh). akhirnye, saye yg dah siap awal gle2 terpakse bertungkus lumus siapkan org lain. haii kawan..kamu semua mcm baby(bayi ye)..by the time korang siap, wei kawan..aku dah berpeluh dah! korang punye pasal. nasib baik sempat sembur deodarant sebotol. thanks to nivea! haha. kiteorg pon dgn semangat jalan g courtyard..yg mimi, hajar, jo, dgn tumit yg terlebih tinggi, tertonggek2 korang kat bukit weh. sian gle..hehe.  sampai je kat courtyard, masing2 duduk, pastu dgn tibe2 saye yg tidak ade pengalaman menggunakan kamera berkuasa tinggi telah meminjam kamera bund dah mngsnap pic2 sepanjang malam. pic akan di upload kemudian ye. oh ye. tahniah kepade pemenang mlm tu : atma n zainal.

bubye. kakak libry da jeling2 nengok selambe je saye update blog kat libry. hehe